Általános Szerződési Feltételek
A Vásárlói szerződés a Megrendelő a webáruházon keresztüli megrendelés elküldésével lép életbe. A kiszállítandó termék(ek) mindaddig a Nyakkendoshop.hu webáruház tulajdonát képezi(k), amíg a szállítást követően a termékek ellenértéke kiegyenlítésre kerül.
I. Az Eladó
1.) A www.eleganciashop.hu webáruházat a Shop-And Kft. üzemelteti, továbbiakban Eladó.
2.) Az Eladó adatai:
Név: Shop-And Kft.
Székhely: 1181. Budapest, Vikár Béla u. 6.
Cégjegyzékszám: 01-09-919999, bejegyző cégbíróság: Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Adószám: 14790632-2-43
II. A szolgáltatás igénybe vétele
1.) A eleganciashop.hu webáruházban a megrendelések leadására csak a webáruház rendszerén keresztül van lehetőség. A rendeléssel kapcsolatban az Eladó automata tájékoztató e-mail-t küld a Megrendelő felé. Amennyiben a rendelt termék nem kapható, úgy erről az Eladó tájékoztatja a Vevőt, egyeztetve a későbbi szállítás időpontjáról, más termék szállítására vagy a megrendelés törlésére vonatkozóan. A rendeléssel kapcsolatos adatok módosítására a felhasználóknak lehetőség van e-mail-en keresztül. A megrendelés elküldéséhez a webáruházban regisztráció szükséges, ahol a Vevő a szállítás teljesítéséhez szükséges adatok elküldi Eladónak. A szerződéskötés magyar nyelven történik.
A Vevő tudomásul veszi, hogy a eleganciashop.hu webáruházban végrehajtott megrendelést követően az Eladó általi visszaigazolás következményeként a megrendelt termékre közötte és az Eladó között adás-vételi ill. szállítási szerződés jön létre. Ezen megrendelések mentésre kerülnek, a későbbiekben is elérhetők.
2.) A megrendelés menete
A Nyakkendoshop.hu webáruházban a rendelések leadására a Megrendelőnek a következő lehetősége van:
- kizárólag a eleganciashop.hu webáruház rendszerén keresztül, írásos formában -a későbbi félreértések elkerülése végett- a termék a virtuális kosárba való helyezésével, a virtuális kosár megrendelésével és a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok kitöltésével: név,e-mail cím, telefonszám, irányítószám, város, utca, házszám (emelet, ajtó).
Eladó elutasíthatja az utánvételes házhozszállítást illetve a postán maradó szállítást:
- Vásárló előző rendelését a saját kérésére nem vette át, illetve visszautasította.
- A vásárló postázási címe vagy telefonos elérhetősége nem megfelelő ill. nem pontos elérhetetlen.
Ezekben az esetekben csak előre utalásos vagy paypal fizetést tudunk elfogadni, illetve a helyszíni átvételt tudja igénybe venni.
Az Eladó a megrendelésről automatikus, azonnali visszaigazolást küld. Amennyiben a megrendeléssel kapcsolatban bármilyen további tisztázásra szoruló kérdés merülne fel, az Eladó 24 órán belül írásban (e-mail-en) tájékoztatja a Vevőt.
3.) Fizetési mód
Belföldön (Magyaroszág):
A Megrendelő a megrendelés ellenértékét a következő módokon egyenlítheti ki:
- Előre utalással az Eladó bankszámla számára a megrendelés számára való hivatkozással:
Bank neve: Unicredit Bank Zrt.
Bankszámlaszám:10918001-00000043-88760000
- Utánvét esetén készpénzes fizetéssel a Magyar Posta vagy a futárszolgálat részére ill. előre fizetéssel Erzsébet ajándék utalvánnyal.
- Paypal bankkártyával történő fizetéssel 
- Személyes átvétel esetén készpénzes fizetéssel vagy Erzsébet ajándék utalvánnyal.
Külföldön (Olaszország, Lengyelország, Csehország, Szlovákia, Ukrajna, Románia, Moldova, Szerbia, Bosznia, Horvátország,Szlovénia, Ausztria, Németország, Svájc)
- Paypal bankkártyával történő fizetés
4.) Szállítás és feltételei
A Vevő a megrendelt terméket utánvéttel vagy személyes átvétellel veheti át. A termék átvételének módját a Vevő a megrendeléskor jelöli meg.
- Szállítási költségek házhoz kézbesítés esetén:
A házhoz szállítás költsége Magyarországon előre utalás és utánvét esetén:
0-8000 Ft-ig 1200 Ft/csomag 8000 Ft felett ingyenes
A szállítási idő 3-5 munkanap, ettől eltérő szállítási időről az Eladó írásban (e-mail-en) tájékoztatja a Megrendelőt. Amennyiben a Vevő szombati szállítás kér, úgy annak a plusz költsége +1000 Ft/csomag felszámításra kerül. A szállítási határidőn belül az Eladó a megrendelt terméket a MPL (Magyar Posta) részére szállításra átadja. Az Eladó a szerződés teljesítésekor, azaz a termék a Megrendelő általi átvételekor juttatja el a Megrendelő részére a számlát.
- Szállítási költségek postán maradó kézbesítés esetén:
A szállítás költsége Magyarországon előre utalás, bankkártyás és utánvét esetén:
0-8000 Ft-ig 990 Ft/csomag 8000 Ft felett ingyenes.
A szállítási idő 3-5 munkanap, ettől eltérő szállítási időről az Eladó írásban (e-mail-en) tájékoztatja a Megrendelőt. Amennyiben a Vevő szombati szállítás kér, úgy annak a plusz költsége +800 Ft/csomag felszámításra kerül. A szállítási határidőn belül az Eladó a megrendelt terméket az MPL (Magyar Posta) részére a rendeléskor megadott postahivatal címére átadja. Az Eladó a szerződés teljesítésekor, azaz a termék a Megrendelő általi átvételekor juttatja el a Megrendelő részére a számlát.
- Személyes átvétel (ingyenes)
Budapest, 1078, Nefelejcs u. 22. (Goldenland nagykereskedés)
Nyitvatartás: H-Cs: 8.00-16.00 Vas: 8.00-12.30 P,Szo: ZÁRVA
(Személyes átvétellel megrendelt terméket maximum 10 napig tudjuk fenntartani átvételi pontunkon, ezután töröljük az így leadott megrendelést.)
- Szállítási költségek Ausztria,Szlovákia,Szlovénia házhoz kézbesítés esetén:
A házhoz szállítás költsége külföldre Pay-Pal fizetés esetén:
0-100 Euro-ig 10 Euro/csomag 100 Euro felett ingyenes.
A szállítási idő 3-5 munkanap, ettől eltérő szállítási időről az Eladó írásban (e-mail-en) tájékoztatja a Megrendelőt.
A szállítási határidőn belül az Eladó a megrendelt terméket a Dpd futárszolgálat részére szállításra átadja. Az Eladó a szerződés teljesítésekor, azaz a termék a Megrendelő általi átvételekor juttatja el a Megrendelő részére a számlát.
- Szállítási költségek
(Olaszország, Lengyelország, Csehország, Ukrajna, Románia, Moldova, Szerbia, Bosznia, Horvátország, Németország, Svájc.)
házhoz kézbesítés esetén:
A házhoz szállítás költsége külföldre Pay Pal fizetés esetén:
0-100 Euro-ig 15 Euro/csomag 100 Euro felett ingyenes.
A szállítási idő 3-5 munkanap, ettől eltérő szállítási időről az Eladó írásban (e-mail-en) tájékoztatja a Megrendelőt.
A szállítási határidőn belül az Eladó a megrendelt terméket a Dpd futárszolgálat részére szállításra átadja. Az Eladó a szerződés teljesítésekor, azaz a termék a Megrendelő általi átvételekor juttatja el a Megrendelő részére a számlát.
5.) Árak
A eleganciashop.hu weboldalon a termékek az általános forgalmi adót tartalmazó bruttó vételárai vannak feltüntetve. Pénznem: magyar forint:
Az Eladó bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található anyagokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat. Készleten nem lévő termék esetén a feltüntetett árak és szállítási idők tájékoztató jellegűek, minden esetben függenek az aktuális beszerzési lehetőségektől is.
Az Eladó nem felelős az árazási vagy egyéb hibákért, és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére.
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk. Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget nem vállalunk. Az árlistákban előforduló esetleges hibákért megértésüket kérjük!
A termék kiszállításának költsége a weboldalon a megrendeléskor megjelenik.
III. Egyéb rendelkezések
1.) Garancia
Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a weboldalon található termékek színárnyalata, a valóságban technikai okok miatt bizonyos esetekben eltérhet. Ilyen esetekben a 14 napos termék visszavásárlási garancia érvényes.
Az Eladó a webáruházban található termékekre fél év garanciát vállal. A garancia az Eladó által kibocsátott számlával vagy másolatának bemutatásával érvényesíthető. Az Eladó kizárólag a minőségi hibákért vállal garanciát, az egyéb, a használat során keletkezett sérülésekért felelősséget nem vállal.
A garancia a termék átvételekor lép érvénybe és a megrendelés napjától számított fél év múlva lejár. A hibás termékeket az Eladó kicseréli vagy a termék árát visszatéríti a Megrendelőnek abban az esetben, ha a hiba bizonyíthatóan a gyártás során keletkezett.
Termékeinkre a törvényi meghatározás szerint 6 hónap garanciát biztosítunk, ez idő után a törvényi szavatosság lép életben további 6 hónapig. A jótállási idő alatt cégünk költsége a kivizsgálás összege.
A szavatossági idő életbe lépésekor a vásárló saját költségén végzi a bevizsgálást. Amennyiben ez alapján bebizonyosodik a gyártási hiba és nem külső fizikai hatás miatt sérült a termék, ebben az esetben tudunk csere terméket ill. amennyiben ez nem megoldható a pénzvisszafizetést felajánlani.
A garanciális csere terméket vagy a visszatérítés összegét az Eladó saját költségén juttatja el a Megrendelő részére.
2.) A felelősség korlátozása
Az Eladó nem felelős az alábbiakért:
- Az Eladó nem vállal semminemű felelősséget a Megrendelő bármilyen okból a termék használata során jelentkező következménykárokért.
- Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az áruház akadálytalan működését és a vásárlást.
- A webáruházban megjelenített termék kifogyása. Az Eladó bármely ajánlata csak a készlet erejéig érvényes.
Webrendszerünk készletjelzése csak 1 db-ra érvényes készletet jelez, amennyiben ennél nagyobb mennyiségre van szükség azt telefonon szükséges egyeztetni ügyfélszolgálatunkkal. (Tel:06-1-613-3630)
- Az Eladó nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.
- Az Eladó szabadon megváltoztathat bármilyen árat vagy határidőt.
- Nagyobb egyedi gyártású termékeink esetén visszavásárlást csak minőségi kifogás esetén (hibás anyag) tudjuk érvényesíteni.
- A visszavásárlási garancia higéniai okokból nem vonatkozik fehérneműkre, zoknikra ill. az egészségügyi kiegészítőkre (maszk) kérjük ezért ezeket a terméket különös figyelemmel vásárolja meg.
-Felhívjuk továbbá látógatóink figyelmét, hogy az oldalunkon található fotó anyagok nem felhasználhatók más weboldalon való megjelenésre vagy bármilyen felhasználásra, a képek a Shop-and kft tulajdonát képezik.
3.) Adatbeviteli hibajavítás
A regisztráció során a hibásan beírt adatot a kijelölés után lehet törölni és a helyes adatot a helyére rögzíteni.
A vásárlás során történt rossz adatbevitelt a Rendelés összeállítása nevű fázisban egyszerűen lehet korrigálni. Amennyiben a darabszámot szükséges javítani, úgy a mennyiség alatti mező kijelölése után írja be a helyes számot, majd nyomja, meg a Módosít gombot. H a kosár tartalmát szeretné törölni, akkor a termék melletti Töröl, gombot nyomja meg. Ha esetleg meggondolta magát a vásárlást illetően, úgy a TÖRÖL, gomb megnyomásával megszakíthatja a vásárlást. Ezt követően a rendszer rákérdez, hogy biztosan törli a megrendelést? Ha törölte, akkor a rendszer visszaugrik a Nyitóoldalra.
Amennyiben már az elküldött rendelését szeretné módosítani vagy törölni, akkor azt megteheti a 06-70-4230866-es telefonszámon (H-Cs 8-16, P,Vas 8-12.30 között) vagy a info@eleganciashop.hu e-mail címen.
4.) Az elállás joga
A 17/1999.(II.5) Korm. Rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvény értelmében a termék átvételétől számított 14 munkanapon belül a Megrendelő indoklás nélkül elállhat a vásárlási szándékától, a következő feltételekkel:
- Az elállás joga a Nyakkendoshop.hu webáruházban vásárolt azon termékekre vonatkozik, melyeket a Vevő visszajuttat az Eladó címére a vásárláskor kapott számla vagy számla másolat csatolásával. Az elállás joga nem vonatkozik a hiányosan, sérült állapotban visszaérkező termékekre, amennyiben a termékek károsodása az után keletkezett, miután a Vevő átvette azt.
- A vásárlástól való elállás szándékát a Megrendelőnek e-mail-en, telefonon vagy postai úton kell bejelentenie. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel a csomagot, írásban történő elálláskor elegendő egy elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül áruházunk felé.
- Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének a költsége terheli, a portósan küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni.
- A visszaérkezett termék és a szállítási költségek ellenértékét a csomag visszaérkezésétől számított 5 munkanapon belül az eladó visszatéríti a Megrendelő által megadott bankszámla számra.
- Eladó követelheti a Vevőtől a termékben okozott kárt, amely a nem rendeltetésszerű használatból adódik.
5.) Panaszügyintézés
A Megrendelő észrevételeit, a webáruházzal illetve működésével kapcsolatos kérdéseit, panaszait a következő elérhetőségeken teheti meg:
Telefon: 06-70-4230866 (H-Cs: 8-16, Vas: 8-12.30 között)
E-mail: info@nyakkendoshop.hu
Telefon:06-1-6133630 Nagykereskedés: 06-70-4230866
Levelezés cím: Budapest, 1078 Nefelejcs u. 22. Shop-and Kft-Goldenland nagykereskedés
Az Eladó a megjelölt elérhetőségeken beérkezett kérdésekre 3 munkanapon belül válaszol.
Egyéb feltételek
A jelen Feltételekben nem szabályozott kérdésekben az 2013. évi V. törvény (Ptk.), az egyes tartós használatra rendelt termékek jótállási kötelezettségéről szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadók.
A törvény további részleteinek megtekintése itt: (hivatkozás a törvény teljes terjedelmére) https://net.jogtar.hu/

|